Здравейте на всички,
От около 6 месеца вече извършвам дейност със своя фирма, като досега съм изпозлвал годишната карта за транспорт в София само като личен разход - никога не са ми били давани допълнителни облечкения за транспорт от предишни мои работодатели.
В своята фирма съм назначен на договор за управление и контрол.
След няколко седмици изтича нейният абонамент и макар и да попрочетих тук-там по въпроса, исках да се допитам до по-запознатите във форума - имам ли право и има ли начин да изпозлвам годишната карта за транспорт като социален разход, като съответно и разход на фирмата и приложим разход към ДДС декларациите?
Картата си я изпозлвам почти ексклузивно за придвижване до работни срещи и случвания, свързани с дейността на моята фирма.
Ако има как, как трябва да процедира - с анекс към настоящият си ДУК или има друга процедура?
Поздрави и благодаря предварително за оказаното съдействие.
П.С. Прощавайте, ако въпросите ми са леко лаишки.