Здравейте! Касовият ни апарат Datecs DP-35 на всеки втори ден губи информация за датата и часа си. Около 90% от продажбите са ни по банков път и КА се използва в няколко пъти месечно. Този проблем го забелязахме през месец май, когато имаше няколко почивни дни. Обадих се на сервиза и оттам ми казаха как да направим датата и часа точни. От тогава в началото на всеки работен ден извършваме тази настройка, за да сме сигурни, че през деня няма да се появи отново това разминаване, в случай, че имаме продажба в брой. От сервиза се оправдават, че моделът бил такъв и апаратът трябва да стои включен непрекъснато, за да бъде батерията му постоянно заредена. Моля, ако някой друг ползва такъв КА, да ми отговори дали и при тях се появява този проблем т.е. искам да разбера дали наистина "моделът си е такъв" или да направим рекламация.