Нова фирма

16.04.2013, 14:27 8942 6

16.04.2013, 14:27
Публикации: 580 / 9
здравейте!
Когато поемате нова фирма, примерно май месец, как въвеждате данни, от началото на годината или от месец май, като въведете начални салда по сметките.

И още един въпрос как и къде архивирате базтата данни на счетоводната програма, за да не се загуби при повреда на компютъра?
#1 | 16.04.2013, 14:35
Публикации: 6411 / 1143
Въвеждама документите, защото освен салдата ме интересуват и оборотите :smile1:
Информацията архивирам периодично на флашка.
#2 | 16.04.2013, 15:37
Публикации: 2027 / 254
Ние по оборотната ведомост предоставена ни от предишната фирма качваме и салдата и оборотите, но за да не качваме всички документи,за да ни се отразят оборотите по сметките използваме някоя разчетна сметка - например 460 вътрешни разчети.
#3 | 16.04.2013, 15:47
Публикации: 580 / 9
Каква програма за архивиране ползвате?
#4 | 16.04.2013, 15:53
Публикации: 530 / 20
Счетоводната ти програма трябва да създава архиви на базата данни. От там си правиш архив. Ако искаш за всеки случай прикачай си ги и като прикачен файл към някой е-мейл че то знае ли по законите на мърфи може и компа и флашката да се скапят.
#5 | 16.04.2013, 16:29
Публикации: 580 / 9
Може ли да ми кажете, как точно правите осчетоводяването със сметка 460.
Благодаря!
#6 | 16.04.2013, 19:43
Публикации: 2027 / 254
Може ли да ми кажете, как точно правите осчетоводяването със сметка 460.
Благодаря!
Примерно за отразяване на дебитния оборот на сметка 501 - Дт 501/Кт 460
За отразяване на кредитния оборот на сметка 501 - Дт 460/ Кт 501
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група