Здравейте! Моля за спешен отговор!
Ще си правя ел.подпис на физическо лице и малко ми е объркана самата процедура- първо трябва да си софтуера на подписа на компютъра, после базовите сертификати от сайта на нап, после да подам първо заявление от задължено лице, за да се регистрира подписа. Тъй като водя две фирми за всяка по отделно заявление от упълномощено лице, попълвам го, разпечатвам го и заедно с удостоверението за упълномощаване и нотариално заверено пълномощно се носят в НАП.
И още един въпрос, тъй като едната ми фирма е нова за мен, досега друг счетоводител е подавал декларациите с ел.подпис, първо трябва ли да се подаде уведомление за прекъсване на упълномощаване и после да се пускат заявленията или може едновременно.
Когато пускам декларация 1 я пускам от името на фирмата, подписана с моя подпис, така и за ДДС декларацията и Д6.