Фактура за продажба с грешен Булсатат на клиент

29.11.2013, 09:26 5001 1

29.11.2013, 09:26
Публикации: 6 / 0
Здравейте, клиент ни е дал грешен Булсатат на фирмата си. Издали сме му фактура преди 8 дни. Платено е в брой и касовия бон също е от преди 8 дни.
Фактурата  следва да се анулира и да НЕ се съставя протокол в този случай, клиента ни върна оригинала.
Сега трябвя да му издадем нова фактура, съответно с нов номер.
Трябва ли да се издаде нов касов бон към новата фактура.

Как се отразява в Дневника за продажби?
#1 | 29.11.2013, 12:50
Публикации: 6410 / 1139
Изикванията за отразяване на анулирана фактура в рамките на същия отчетен период са описани в Приложение № 12 към чл. 113, ал. 4 от ППЗДДС:

Изисквания към записите при анулиране на документи
При положение че се анулира документ (фактура или известие към фактура) в периода, в които е издаден, той се описва във файла "PRODAGBI.ТХТ" на издателя, но полетата, описващи стойност, се оставят празни (не се попълват) или се записва стойност нула (0). Документът не се описва в дневника за покупки на получателя.

Не трябва да издавате нов касов бон, защото няма ново плащане.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група