Здравейте. Някой може ли да ми помогне с осчетоводяването на ревизионен акт. Имаме непризнати фактури от 2011г. за покупка с ползвано ДДС 25000лв. и начислени лихви от 2011г. до сега 2600лв. Общо за плащане по акта 27600лв. Платихме по банков път 15000лв. и служебно са си приспаднали 4200лв. от сметката по която превеждаме ДДС и авансови вноски. Остава да платим още 8400лв.
Може ли да изкоментирате дали съм направила правилно осчетоводяването.
Осчетоводена фактура през 2011г.
1. 304 / = 125000.00
4531/ = 25000.00
/401 = 150000.00
2. 4532/4531 = 25000.00
Осчетоводяване на ревизионният акт през 2014г.
1. 4532/4531 = -25000.00
2. 4532/4539 = 25000.00
3. 609 / други непризнати разходи / / 4531 = 25000.00
4. 122 / 609 / други непризнати разходи / = 25000.00
5. 4539/503 = 12400.00
6. 122 / 609 / наказателни лихви, глоби и неустойки / = 2600.00
7. 609 / наказателни лихви, глоби и неустойки / / 503 = 2600.00
8. 4539/4538 = 4200.00
9. Остава да платим още 8400.00 -> 4539/503
10. Да се коригира в годишната декларация 27600.00
Така правилно ли е?
Благодаря предварително за отговорите!