Привет!
До сега не съм взимала участие във форума, но определено ми е бил полезен.
Работя в бюджетно предприятие-третостепенен разпоредител с бюджетен кредит. Като такова прилагаме схемата на централизирано разплащане за социално осигурителните плащания и данък върху ДДФЛ. Имаме сключени няколко граждански договора през 2015-та година, като всеки изпълнител по тях има план-график с дейностите, които да извърши през съответните месеци. Дейностите са изпълнени, съставени са констативни протоколи, въз основа на тях съм начислила възнагражденията за този труд, заедно с дължимите осигуровки и данъци (за четвърто тримесечие лицата декларират, че желаят дължимият данък да се удържи от платеца на дохода). Чистите суми обаче към края на годината не са изплатени-бяха наредени по СЕБРА, но не бяха одобрени. Към касовия отчет съм подала информация за осигуровките и данъците-което предполага, че първостепенният ни разпоредител е уведомен за това. Сметки за изплатени суми не съм издавала.
1. В ГДД за 2015-та година лицата следва ли да подават информация за този граждански договор при положение, че не са получили реално доход, но има подадена информация с касовия отчет за дължимите осигуровки и данъци.
2. Ако трябва да им издам служебна бележка, която да приложат към ГДД, не съм ли допуснала грешка като не съм подала Д1 в НАП?
3. Идва дума и за декларацията по чл. 73 от ЗДДФЛ, която пак е за изплатен доход?
Дано не Ви отегчавам, но наистина не мога да преценя дали вече не съм допуснала грешка
Благодаря Ви.