Здравейте,
Ще използвам темата, за да обобщим новите изисквания към електронните магазини съгласно Наредба Н-18.
Според мен са 3 основни направления:
1.Магазин, който извършва продажби (чрез наета платформа) и получава приходите си единствено по банков път, има единствено задължение за деклариране на започване и спиране на дейността си.
2.Магазин, който извършва продажби (чрез наета платформа) и получава приходите си по банков път и в брой(чрез наложен платеж) има задължение за деклариране на започване и спиране на дейността си и въвеждане на ФУ съгласно измененията в наредбата.
3.Магазин, който извършва продажби (чрез наета или собствена платформа) и получава приходите си по банков път и/или в брой(чрез наложен платеж) и платформата се използва за управление на поръчките и доставките и има връзка с накои от модулите (склад, фактуриране или счетоводна програма), то ел.магазин има задължение за 1.деклариране на започване и спиране на дейността си 2.въвеждане на ФУ съглано измененията в наредбата и 3.въвеждане на СУПТО съгласно измененията в наредбата.