Самоосигуряващо се лице - договор и администрация

08.04.2019, 22:54 559 1
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) този раздел.

08.04.2019, 22:54
Публикации: 1 / 0
Здравейте,
при работа като самоосигуряващо се лице (след регистрация в агенцията по вписванията като лице упражняващо свободна професия), какъв договор следва да бъде сключен с бъдещия (дългосрочен) работодател?

Изработената работа ще се заплаща на час. Идеята е да се заплаща чрез фактури (+ декларация че в качеството си на самоосигуряващо се лице работодателят не дължи осигуровки), всеки месец. Така всяка фактура да описва извършената през месеца работа и съответната сума. Ангажимента е от една страна дългосрочен, от друга не е ограничен от време или крайна сума за изпълнение - колкото часа изработя, толкова ще ми бъдат заплатени. Например този месец изработвам 100 часа, следващия месец 10 часа (и на толкова съответно си плащам данъци/осигуровки).

Освен фактурите, трябва ли да имаме допълнително споразумение/вид договор (граждански договор?) и какво трябва да бъде то?

Благодаря за съветите.
 
Поздрави!
#1 | 09.04.2019, 07:25
Публикации: 7233 / 1081
Договор, с който са описани правата и задълженията на страните. Нормален договор по ЗЗД.
И този, дето Ви дава работа, не Ви е работодател, а възложител. Или клиент, ако ете.
В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост
Пълен достъп в КиК Инфо
за 9.89 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
група с над 25 000 членове