Здравейте,
не съм сигурна, че точно тук е мястото на този пост, но все пак ще опитам.
Тъй като от доста време Ви чета, питам за разни неясни за мен неща и обогатявам опита и знанията си чернейки от Вашите мисля, че точно Вие сте хората, които биха ме насочили най- добре.
Та да започна все пак
. Напоследък ми се върти една идея в главата, но не съм съвсем сигурна как да я реализирам и се опитвам да си избистря нещата. Имам колежка, с която искаме да си направим счетоводна кантора, но и двете не сме сигурни какви са стъпките за това, ето защо се обръщам към Вас със следните няколко въпроса:
1. Има ли някакви конкретни изисквания, за да се открие кантора? - имам в предвид определен трудов стаж като счетоводител, определена образователна степен.....
2. Можем ли стартово да започнем, с някакъв безплатен счетоводен софтуер ( докато все пак си намерим някакви клиенти и можем да си позволим платените пълни версии ) ?
3. Може ли да стартираме без електронен подпис?
4. Трябва ли и какви договори да сключваме с клиентите?
5. Може ли да сключим граждански договори с клиенти и едва, когато започнем да си стъпваме на краката да направим кантората?
Знам, че на много от Вас въпросите ми ще прозвучат глупаво, но искам да чуя и други гледни точки да за избистря всичко, което ми е в главата, но не ми е ясно на 100%.
Благодаря предварително!