Колеги, много е индивидуално от фирма до фирма. До mmmmm, МРЗ не е лош критерий, но 50% за рег. по ЗДДС

Зависи от обема все пак... Месечно-1500 фактури разход, 1200 приход, 4 банкови сметки, ПОС-терминалната 1300 страници месечно извлечение с 90000.00 операции, 30 човека на СИРВ, с възможност за импорт на едната част от документите, 6 човека в проклетите програми на БТ, и т.н и т.н. Хайде дайте цена

Ценете си труда, ако имате тази възможност. Както казва Пъпешче носим голяма отговорност и ако хамалуваме поне да има защо.
Аз по-скоро имах предвид минимално заплащане, около 50 фактури, една банкова сметка и до 5-7 служителя. Със сигурност дадения от Вас пример е за много повече пари.
Поне докато не влезе SAF-T в този вариант, който е на дневен ред, тогава ще се променят много неща в нашата професия
