ДДС на подобрение на нает актив при изтичане на договора за наем

01.07.2024, 14:32 64 0

01.07.2024, 14:32
Публикации: 122 / 0
Здравейте,
ползваме офис под наем, в който сме правили подобрения. Подобренията са вече амортизирани
Трябва ли да  начисляваме ДДС с протокол по чл 117? Чета в ЗДДС чл27 ал 2 изречение 4то "Данъчната основа на доставка на услуги по чл. 9, ал. 3, т. 3 е сумата от направените преки разходи за извършването им, намалена с разходи за изхабяване предвид обичайния икономически живот на подобрението на наетия или предоставен за ползване актив, а ако не може да се установи сумата на преките разходи, данъчната основа е пазарната цена."
Тоест  разходите за изхабяване са колкото направените разходи, значи не би трябвало да се начислява ДДС?
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група