Здравейте,
Отскоро регистрирах ЕООД, в което съм единствен служител/управител. Счетоводителят ми в момента е доста натоварен и не е особено бърз в отговорите, та се надявам тук някой по-вещ да ме посъветва.
Да приемем, че аз (служителят) купувам някакви консумативи, техника и пр. с плащания в кеш, за което си имам фактури, касови бележки и прочее. Ок ли е от фирмата да предоставя на служителя си (т.е. от фирмената сметка да преведа към личната ми сметка) сумата Х, която съответно постепенно да "топя" с фактури? В момента все още нямам дебитна карта към фирмената сметка и всяко плащане да е банков превод ми идва в повече с тези такси(чки), пък и някои търговци, с които работя, предпочитат кеша.
Ако хипотезата по-горе звучи съвсем легално - има ли някакви ограничения (например само през финансовата година), през които тези оборотни средства могат да престояват у служителя? Трябва ли периодично "зануляване"?