Въпрос за длъжностна характерискита

26.10.2012, 16:28 3903 1

26.10.2012, 16:28
Публикации: 25 / 1
Здравейте!
Имам следния казус.Как се променя длъжноства характеристика.Лицето работи от 2006г., в 2009г. има одит но по длъжностната характеристика не е направено промяната.Постъпвам сега на тази длъжности и установявам, че не е направена промяна.Може ли някой да каже как нормативно трябва да се направи и дали може да се направи.Законово ли е?
Благодаря, предварително!
#1 | 27.10.2012, 07:48
Публикации: 24 / 0
Здравей, Антоанета.
Не разбрах, има ли предписания от служителите извършили одита, и ако има недоумявам как досега не е извършена проверка по изпълнението им.
Аз променям длъжностна характеристика от момента, в който възникне промяната, утвърждава се от управителя, връчвам на лицето срещу подпис, и един екз. оставям в досието.
Промяната се състои или в разширяване обхвата на отговорности, права или в промяна на наименованието на длъжността, или кода.
Направи си промените за да нямаш проблеми с Инспекция по труда. Работя във фирма, която почти всеки месец подлежи на проверка от инспекцията, имаме строителни обекти, и първото нещо , което искат са досиетата на работниците.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група