Офис в страна, член на ЕС

22.11.2013, 11:02 2346 0

22.11.2013, 11:02
Публикации: 4 / 0
Колеги, фирмата ни е българска, дейността ни е в България, но искаме да наемем и офис в страна, член на ЕС. За целта дали е необходимо това да се декларира пред някоя институция. Как ще се осчетоводява ДДС по фактурите за наем, които ще получаваме? Счетоводството  се води в България.
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група