Здравейте, случаят е следният:
Наемодател ФЛ отдава под наем апартамент. Наемателят е юридическо лице, което ежемесечно плаща такси за общи нужди в етажната собственост, за което получава квитанция от касиера на ЕС. Тези квитанции данъчно признат разход ли са?
Чета ЗСч:
чл. 7 (3) (Нова - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Приема се, че е налице документална обоснованост и когато в първичния счетоводен документ липсва част от изискуемата информация по ал. 1 и 2, при условие че за липсващата информация са налице документи, които я удостоверяват.
(4) (Нова - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Извън случаите по ал. 3, документална обоснованост е налице и когато първичният счетоводен документ е издаден от лице, което не е предприятие по смисъла на този закон и в документа липсва част от изискуемата информация по ал. 1 и 2, когато този документ отразява вярно документираната стопанска операция.
Дружеството има сключен договор за наем, в който са регламентирани отношенията му с наемодателя и за това кой поема разходите за общи нужди на блока.
Права ли съм да смятам, че квитанцията, получена от касиера, е данъчно признат разход, позовавайки се на чл. 7, ал. 4 от ЗСче.