актуална версия

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 20 ОТ 26 ЯНУАРИ 2001 Г. ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ГАРАНТИРАНИЯ МИНИМАЛЕН ДОХОД

МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ

ПОСТАНОВИ:

Член единствен. (1) Определя от 1 март 2001 г. нов месечен размер на гарантирания минимален доход - 40 лв., за определянето на социални помощи при условията и по реда на Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане, приет с Постановление № 243 на Министерския съвет от 1998 г. (обн., ДВ, бр. 133 от 1998 г.; изм. и доп., бр. 38, 42 и 112 от 1999 г. и бр. 30, 48, 98 и 100 от 2000 г.).

(2) Размерът на гарантирания минимален доход по ал. 1 се определя за пълен календарен месец.

Заключителни разпоредби

§ 1. Изпълнението на постановлението се осигурява в рамките на одобрените със Закона за държавния бюджет на Република България за 2001 г. средства, от собствени приходи на общините и от извънбюджетни средства.

§ 2. Постановлението се приема на основание чл. 9, ал. 2 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане.

Статии от КиК

Статии от КиК (виж още)

Последно от форума

Трудов договор

153
Благодаря. И аз така мисля

Отчитане на разходи по програми

566
       Стъпките, които трябва да се следват при едностранно счетоводство, са същите като при двустранното. Така, че относно заку...

Озеленяване

128
Фирма се занимава с озеленяване. По вина на озеленителите, растения на клиент са загинали. Как счетоводно да се отчетат новите р...

Правила при изчислението и закръгляването на преизчислен ДОД от работодател 2026

375
Аз ще се доверя на ТРЗ програмата.
Още от форума