актуална версия

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 305 ОТ 19 ДЕКЕМВРИ 2017 Г. ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА НОВ МЕСЕЧЕН РАЗМЕР НА ГАРАНТИРАНИЯ МИНИМАЛЕН ДОХОД

МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ

ПОСТАНОВИ:

Член единствен. (1) Определя от 1 януари 2018 г. нов месечен размер на гарантирания минимален доход 75 лв.

(2) Размерът на гарантирания минимален доход по ал. 1 се определя за пълен календарен месец.

Заключителни разпоредби

§ 1. Постановлението се приема на основание чл. 12, ал. 3 от Закона за социално подпомагане.

§ 2. Постановлението влиза в сила от 1 януари 2018 г.

Статии от КиК

Статии от КиК (виж още)

Последно от форума

Болничен СОЛ

81
Здравейте! Опитвам се да изпратя към НОИ приложение 9 за болничен на СОЛ/ЕООД/. Не се записва файла и дава грешка Value cannot b...

Мостри

291
Цитат на: create в Вчера в 14:04 " DHL ни внася мостри от Китай, имаме МД в която е описано ддс и мито, но същевременно има факт...

Работа в почивните дни

573
Благодаря, имате право.

Отчитане на разходи по програми

146
Обръщам се към колегите, които водят едностранно счетоводство на ЗП и са проверявани във връзка с изпълнение на разни програми. ...
Още от форума