Да, щом е закупен на фирмата от един булстат в ЕС към друг булстат в ЕС.
По добре си разпределете дивидент , платете му 5% и си преведете на собственика парите да си купи кемпер.
Да, проблем ще е защото сте купили нещо с фактура и съответно то или е продадено, монтирано при вас или е на склад.
За това си вземете фактура и си ги пуснете на касов апарат , нищо няма да и стане на счетито да осчетоводи още някоя фактура .
Е това е супер ако се случи, пречка е ако лицето не иска увеличението  :hmmm: :smile1:, това може да стане и на първият месец даже .
Вие си решавате , може и да ги забравите в колата тези фактури , обаче най - добре е да си ги вземете и съответно ако имате касов апарат да си ги изпишете на касов апарат тези климатици , това си е най- добрият вариант и си му ги давате на човека.
Ако автомобила е товарен може, и ако можете да оправдаете разходите за него , че са свързнани точно с дейността на фирмата или поне някаква част се ползва за дейността , друга лично .
Тогава можете да си самоначислите ддс и да го ползвате , както за автомобила , така и за разходите по него.
Ако ли не си самоначислявате и го внасяте а държавата , тоест не го ползвате като ДК, така е и за разходите за този автомобил.Може да ги разделите 50/50 да бъдат, тогава даже не ви е нужно да имате пътен лист за него.Въпросът е за какво ще се ползва във фирмата , за да  се купува на нейно име?
Те май Булекопак са ни регистрирали в тази система , обаче ние като фирма нищо не подаваме , подаваме и плащаме такса само към Булекопак.
Здравейте, може ли служител , който ползва служебен автомобил да си плаща на фирмата горивото за личното ползване на автомобила ?
Това как би се отразило счетоводно според вас и на този автомобил ние всъщност следва да разделяме километрите на служебни и лични?
Имате ли такима случаи и с какъв документ и форма се оформя това като операция ?
Благодаря Ви!
Здравейте, когато фирма се занимава с търговия и има внос на стоки и продажба в страната на тези стоки, има договор с Булекопак за опаковките на тези стоки , картон, найлон, дърво.
Въпросът ми е освен , че им плаща ежемесечно такса на база отчет на тези опаковки, те длъжни ли са нещо да и осигуряват срещу тази сума , която им плаща?
Другият въпрос ми е знаете ли дали е нужно да се регистрира фирмата другаде примерно в РИОСВ, във връзка с тези отпадъци и опаковки?
Благодаря Ви!
Заприхождавате си автомобила с ддс-то и си го внасяте на държавата .
Или му разпределяте дивидент плащето му го и той си купува автомобила на негово име.
Може ли връзка на сайт или координати за покупка на това масло?
Благодаря Ви!
А ако данъчната оценка е по висока от себестойността , тя ли се взима или по себестойност, защото договорената със сигурност ще е по -висока от себестойност , даже може и да е над данъчната оценка или близка до нея?
 :smile1:
Не
Вие ще го подарявате ли или ще го продавате .
Даже трябва да е на реална пазарна цена .
 :smile1:
Няма кой да ги чака да изпратят справката за фактуриране.
За м. септември получават фактура с дата в м.октомври и така.
Нап да се разбира с тях да пращат справката по -рано , няма как да ги чакаме в последният момент , особено ако имаш поредна номерация на фактури специално за тях да издаваш с друга.
След като бъде бракувана една такава стока от този вид, тя следва да бъде предадена на вторични суровини или да имате разрешение от РИОСВ да я изхвърлите някъде.
Ако бъде предадена и имате документ от вторични суровини може да я бракувате на това основание и да не внасяте ддс по последните промени.
Удостоверява се с комисия и може даже да си направите снимков материал приложен към протокола.
Първо каква е стоката и второ защо на 3 години?
Проверете в длъжностните характеристики какво пише, но по това, което описвате е работа на домакин или секретар, ако ги дава училището или вижте и в характеристиките на учителите по класове .Първо домакина , секретаря ги получава и предава за раздаване на учителите към учениците .
Според мен , ако ги няма тук в този сайт ще е много полезно да се направи модул , където да бъдат описани документите , които се публикуват от фирмите в Агенцията, тъй като много счетоводители и собственице го правят.
Това са зная адвокатски задължения , но мисля, че ще е от полза ако ги има тук разписани различните варианти , заедно с форми на отчети и декларации.
Задължени са да впишат началото на трудовият ви договор и съответно да ви я върнат .
Също така за съобразяване на клас прослужено време , ако сте на сходна длъжност на , която сте работили до момента.
Представете си я и поискайте да ви впишат датата на започване вътре и да ви я върнат.
Предполагам, че тъй като на място в агенцията се сканират документите , това е като възможност клиента да подаде уведомление за грешка, ако забележи ,че има такава в подадените и сканирани документи .