Колеги , имам следния казус : фирма регистрирана по ДДС по желание де факто има само разходи и то от порядъка на 10.00-20.00 лв ДДС месечно. Собственика не е в Бг , но си плаща осигуровките и поддържа телефонни сметки в Теленор и Виваком - само абонаментна такса . От миналата година м.08.16 г започнах да водя това ДДС на разчет като очаквах да има някаква продажба и да го "усвоя" с покупките.До момента няма продажби и пускам нулеви декларации по ДДС ; иначе ще трябва всеки месец да е на възстановяване с тези дребни суми . Какво да правя - да осчетоводя ДДС от миналата и тази година , да мина на проверка и да му възстановят сума от порядъка на 100.00-200.00 лв или да изчакам някаква продажби и тогава да го направя или пък да си го оставя така и поетапно с времето да го отнасям като разход на фирмата ?