Здравейте,
Бих искала да се консултирам с колегите от форума, за това къде греша и как да се поправя, преди да "блесна" пред главния счетоводител. Ето я моята ситуация:
- Фирмата ползва под наем ЛЕКИ автомобили като служебни. Имат си пътни листи. Не ползваме ДДС върху разходите свързани с тях - горива, рез.части и т.н. Ползват се за лични нужди. В пътните листове са посочени километрите за лично ползване. Не ползваме ДДС за тях - следователно няма какво да коригирам с протокол и т.н. Разхода за гориво мисля да водя:
- 601/302- служебните километри
- 493/302- лични километри
- 501/493- километрите се заплащат от работника ползвал автомобила.
Собсвениците нямат лични автомобили и ползват фирмените. За тях мисля 50:50 да водя разходите и да не се пишат вече пътни листове.
Дали бъркам?
Благодаря на тези, които решат да ме проверят и поправят.