Статут на помещение

29.04.2013, 22:37 6601 2

29.04.2013, 22:37
Публикации: 438 / 4
Какъв трябва да е статута на помещение за да се използва за извършване на счетоводни услуги. Задължително ли трябва в разрешителното да е посочено, че може да се използва за офис - в случая пише търговия с промишлени стоки
#1 | 30.04.2013, 06:48
Публикации: 6411 / 1143
Не са ми известни изисквания за статута на помещение, в което се извършват счетоводни услуги. :smile1:
#2 | 30.04.2013, 07:24
Публикации: 12229 / 2276
нещо полезно по темата
http://sotirov.info/index.php?page=polzvane-prednaznachenie-imot-ofis-sklad-use-property-office-warehouse

http://www.geoimot.com/index.php?lang=bg&page=FAQ&faqId=45

На практика тази процедура по промяна на статута на имота, използван за офис едва ли е прилагана масово. Все пак има законови изисквания, главно касаещи взаимоотношения със съседи, ако имотът е в жилищна сграда и по-точно доколко този офис създава безпокойство за тях в повече от обичайното.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група