Здравейте.
Моля, за вашето компетентно мнение.
Фирмата която имам е дерегистрирана по ДДС от 14,01,2015г. Преди това ползвах обект, който в последствие бе прехвърлен на друга фирма. Сега обаче получих две фактури едната за услуга на 01,01,15г., а другата за стока на 06,01,15г. По принцип те вече трябва да са на името на новата фирма, която стопанисва обекта, но по погрешка са пуснати на мен. Въпросите ми са следните: Как да осчетоводя тези фактури, като опростени или с начислено ддс? Когато префактурирам стоката и услугата дали ще начисля ДДС зависи от това как съм я заприходила или бъркам/датата на издаване ще е преди датата на дерегистрация/ Трябва ли да подам справка декларация по ддс за периода от 01,01,15 до 14,01,15г?
Благодаря предварително.