Здравейте, колеги!
От 2013 г. работя с издаден ел.подпис (на ФЛ) от Инфонотари, като подавам цялата документация свързана със счетоводстводното обслужване. Получих следния имейл от тях:
Удостоверението Ви за електронен подпис е било продължено по Ваше за още един период на валидност, поради което не подлежи на подновяване. Ако желаете да Ви бъде издадено ново удостоверение за електронен подпис, е необходимо лично да заявите издаването в регистрационен офис на Инфонотари ЕАД като може да използвате старите си криптографски устройства - смарт карта и четец.
Според вас след издаване на ново удостоверение, що ще използвам старите си криптографски устройства дали ще трябва да подавам наново за всички фирми заявления за подаване на информация в НАП от тяхно име? Попитах в Инфонотари, отговориха, че трябва, но не бяха много сигурни..