Здравейте,
Имам следният казус, изграждаме ДМА и го отчитаме в 207 Разходи за придобиване на ДМА. От фирма "Алфа" имам три фактури за:
за ДО 25 000 и ДДС 5 000 от 2.12.2016,
за ДО 10 000 и ДДС 2 000 от 12.09.2017,
за ДО 10 000 и ДДС 2 000 от 1.10.2018,
Нищо не сме плащали. Споразумяхме се с фирмата да развалим договора и получаваме КИ за ДО 55 000 и ДДС 11 000. Оказа се, че има фактура, която не сме получили за ДО 10 000 и ДДС 2 000 от 30.04.2017. Как мога да процедирам в момента? Салдото ми по тази партита в сметка 207 е 45 000 и ако осчетоводя кредитното ще стане подсметката ще стане на -10 000.