Електронни услуги към НАП

22.04.2021, 16:49 1744 4

22.04.2021, 16:49
Публикации: 83 / 1
Колеги имам проблем при получаване на пълен достъп до услугите на НАП.
Подавам заявление за пълен достъп , но получавам частичен.
 Не мога да разбера на какво се дължи и къде греша при подаване на Заявлението където отбелязвам Пълен .
Електронният подпис ползвам няколко години и винаги получавам пълен достъп , но сега не се получава.
 Благодаря Ви предварително и Ви желая приятна вечер.
#1 | 22.04.2021, 17:00
Публикации: 668 / 83
Здравей,

Мога да предположа - че за пълните услуги се минава през офис на НАП.
#2 | 22.04.2021, 17:35
Публикации: 9366 / 1574
Имах такъв случай след подновяване на ел.подпис. /на Банксервиз, ползва се от титуляра/. От телефона на НАП казаха, че трябва да ходя на място с попълнено заявление. Отидох. Служителката на място ми се изсмя и каза да не вярвам на телефонистките - случвало се било и се самооправяло. Е, тя вкара нещо в системата и тръгна.
#3 | 22.04.2021, 17:51
Публикации: 833 / 69
Аз пък получих пълен достъп до услугите след 1-2 дни след като ми дадоха частичен, но аз съм автор на подписа, както и собственик на предприятието, ако това има значение за НАП.
#4 | 22.04.2021, 17:58
Публикации: 266 / 67
При мен подписа също е на фирмата. Не е упълномощено лице. Преди това имаше пълен достъп. Проблемът възникна при предходното подновяване. При предишните и при последното нямаше промяна на достъпа.
Не, че помогнах, ама да си споделя :)
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група