Практика при осчетоводяване на лого/брандинг

06.08.2023, 10:32 831 2

06.08.2023, 10:32
Публикации: 2 / 0
Здравейте,

Опитах да потърся за друга такава тема, но уви не намерих.

Стартираща софтуерна компания (регистрирана по ЗДДС) сключва договор с дизайн студио за изработка на лого и цялостен брандинг (цветове, шрифтове, т.н.). Услугата е на стойносто ок. 1100 лв. с ДДС.

Каква е най-честата практика за осчетоводяване на сделката?
а. Директно отчитане като разход (за реклама?)?
б. Завеждане като ДНМА, предвид, че логото и брандинга реално представляват актив за компанията, която тя ще използва в бъдещите периоди? В този случай кой е момента на въвеждане в експлоатация - началото на рекламна дейност, при която се използва брандингът/логото или при начало на генериране на приходи от дейността?

Благодаря предварително за отговорите.
#1 | 06.08.2023, 16:32
Публикации: 4604 / 786
А прагът ви за ДМА е?
#2 | 06.08.2023, 20:28
Публикации: 2 / 0
700, като данъчния.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група