Единна сметка на НАП от 01.01.2013

03.01.2013, 16:46 237965 209

#100 | 03.01.2013, 16:46
Публикации: 2027 / 254
осигуровките за декември 2012 по новата единна сметка ли ще плащаме
Да :)
#101 | 03.01.2013, 17:46
Публикации: 977 / 30
добре де осигуровките до 25 ще ги внасяме а ддсето него ..??? след 14 ще има ли лихви или и то е до 25
#102 | 03.01.2013, 17:47
Публикации: 199 / 3
 :hmmm:за м.12.2012 - осигуровките и данъците трудови и граждански договори в едно платежно в един код 111111 а ДЗПО 581111 на старата сметка за внасяне данъци и ДЗПО - за потвърждаване моля
#103 | 03.01.2013, 17:48
Публикации: 3326 / 256
 :hmmm:за м.12.2012 - осигуровките и данъците трудови и граждански договори в едно платежно в един код 111111 а ДЗПО 581111 на старата сметка за внасяне данъци и ДЗПО - за потвърждаване моля

Точно така.
#104 | 03.01.2013, 17:49
Публикации: 3326 / 256
добре де осигуровките до 25 ще ги внасяме а ддсето него ..??? след 14 ще има ли лихви или и то е до 25

ДДС-то си остава до 14-то число на месеца.
#105 | 03.01.2013, 17:52
Публикации: 835 / 178
Бе, верно - да бяха направили и ДДС-то до 25-то число да се подава и внася!
Аман от тия кратки срокове :(
#106 | 03.01.2013, 21:12
Публикации: 12 / 1
Плащанията за ДЗПО ще се използват ли за погасяване на други  задължения?
#107 | 03.01.2013, 21:51
Публикации: 3326 / 256
Плащанията за ДЗПО ще се използват ли за погасяване на други  задължения?

Да, всички суми за осигуровки, ДДС и т.н. ще покриват първо старите задължения (ако има такива) :)
#108 | 04.01.2013, 10:45
Публикации: 1 / 0
Искам да питам ,какво става когато внесем пари за ДДС,а те отиват за покриване на  стари осигурителни задължения ? За лихви е ясно ,че ще има за невнесено в срок ДДС,  а глоби съгл.чл.169 ал.4 от ЗДДС ще има ли??
#109 | 04.01.2013, 11:53
Публикации: 1 / 0
Здравейте,

моля за информация имах ЕТ от 2006 до май месец 2009 г. От 2007 г. фирмата започна да има проблеми и имам неплатени социални осигуровки за 2007 г., 2008 г. и 2009 г. до май месец. Сега работя по трудов договор към съвсем различна компания. Мога ли да подам възражение по давност за осигуровките за 2007 г. и трябва ли всяка година да подавам съответно за 2008 г и 2009 г. Ако не подам възраждение, осигуровките, който сега ми се плащат от работодателя ще отидат ли по старите ми задължения.
Много благодаря !
#110 | 04.01.2013, 14:42
Публикации: 32 / 0
Колеги а данъците върху разходите, начислени за декември (представителни, за коли, за социални разходи), в какъв срок трябва да ги внесем? до 15.01.2013 ли ? При положение че на 14-ти декларирам ДДС за внасяне и не мога да го внеса до 14-ти, а си платя данъка върху разходите и осигуровки върху авансите , които плащам на 15-ти, тези суми ще отидат за погасяване на ДДС-то ли ?
#111 | 04.01.2013, 18:24
petrov157
работя на държавна работа има и доход от наем на недвижим имот, тоест наемодател съм, Миналата година внасях авансовия данък всеки месец, тоест по мое усмотрение получава наем внасям данък по код 111213, въпросите са ми следните:
1. тази година по кой код се внася авансовия данък?
2. мога ли внасям авансовия данък вместо на три месеца всеки месец, както досега?
3. задължително ли е да имаш така наречения ПИК?
3. остават ли 10 % върху сумата заедно 10 % общопризанит разходи.
#112 | 04.01.2013, 19:04
Публикации: 1964 / 1619
Администратор на сайта
Фирма или физическо лице Ви изплаща дохода?
#113 | 04.01.2013, 19:37
petrov157
физическо лице
#114 | 04.01.2013, 20:39
Публикации: 1964 / 1619
Администратор на сайта
По въпросите:
1. Код 111111
2. Във Вашия случай до края на 2012, авансовият данък се внасяше до 15-о число на месеца, следващ тримесечието на придобиване на дохода. Сега срокът е до края на месеца, следващ тримесечието. Съветвам Ви през 2013 да го внасяте на тримесечие с подаването на Декларацията по чл. 55.
3. Не
4. Да
#115 | 04.01.2013, 20:54
Публикации: 1964 / 1619
Администратор на сайта
Като изключим това преходно положение с декларацията по чл. 55, за което се чудим по никое време + ако направят подаването на тази декларация онлайн, то аз го броя за улеснение цялото това нещо с единната сметка :)
#116 | 04.01.2013, 21:02
Публикации: 129 / 13
Като изключим това преходно положение с декларацията по чл. 55, за което се чудим по никое време + ако направят подаването на тази декларация онлайн, то аз го броя за улеснение цялото това нещо с единната сметка :)

Искаш да не знаеш какво точно им погасяваш?
Как ще изчисляваш дали е коректно начислена лихва и за кое точно задължение - от кой момент и върху каква главница (след като са прихванали вече някаква главница и някаква лихва за това, което те са преценили?)
 Ей такива мисли ме терзаят.
Някой знае ли как ще излиза задължението в справка - като една обща сума? И как ще я оправяме, ако изобщо не трябва да я има?
Щото ако е така - да не даваме и обясняваме на работниците какво им удържаме - просто бруто 500, нето 300, 200 лв за държавата? Да, но те питат.
#117 | 04.01.2013, 21:09
Публикации: 835 / 178
И на мен ми писна от тия простотии и администриране на бизнеса!
Говореха - това ще направим, онова ще направим за намаляване на бюрокрацията..но нищо подобно...
Ето - за един наем на офис от 100 лв. например, собственост на физическо лице -  фирмата наемател трябва да изготви СИС, Служебна бележка, Справка декларация по чл.73, после - Декларации по чл.55 ..
Ужас - истински ужас!
Простотия безкрайна!
Тая администрация си измисля и създава работа - за да може да съществува в този си вид и с тия заплати! това се случва вече 23 г.!
А нас - кучета ни яли.. Ще бачкаме като роби, щото някои решили така?
Пак повтарям - за един данък от няколко лева - ще ни подлудят!
Кому е нужно това и до кога трябва да търпим и да мълчим?
Луди, луди ни направиха - за 15 лв. данък - ще трябва да попълвам 4 документа!
Е, няма друга страна като нашата, с безкрайните си административни простотии - дори в Зимбаве сигурно не е така!
#118 | 04.01.2013, 21:13
Публикации: 1964 / 1619
Администратор на сайта
Колеги, след малко местя мненията ни, които не са свързани с Декларацията по чл. 55 в темата за Единна Сметка, да не се учудите :)
#119 | 04.01.2013, 21:18
Публикации: 1964 / 1619
Администратор на сайта
И на мен ми писна от тия простотии и администриране на бизнеса!
Говореха - това ще направим, онова ще направим за намаляване на бюрокрацията..но нищо подобно...
Ето - за един наем на офис от 100 лв. например, собственост на физическо лице -  фирмата наемател трябва да изготви СИС, Служебна бележка, Справка декларация по чл.73, после - Декларации по чл.55 ..
Ужас - истински ужас!
Простотия безкрайна!
Тая администрация си измисля и създава работа - за да може да съществува в този си вид и с тия заплати! това се случва вече 23 г.!
А нас - кучета ни яли.. Ще бачкаме като роби, щото някои решили така?
Пак повтарям - за един данък от няколко лева - ще ни подлудят!
Кому е нужно това и до кога трябва да търпим и да мълчим?
Луди, луди ни направиха - за 15 лв. данък - ще трябва да попълвам 4 документа!
Е, няма друга страна като нашата, с безкрайните си административни простотии - дори в Зимбаве сигурно не е така!


Стига де, не е чак толкова лошо положението. Има си и добрите страни, просто не сме свикнали. Представете си го обратно - ако до сега бяхме в единна сметка и изведнъж ни разделят по параграфи - ужасът щеше да е по-голям. :)
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група