Здравейте,
Сигурно, въпросът ми ще Ви се стори неуместен, но докато търсех информация във форума, реших да си пусна и тема.
Ситуацията е следната. Самоназначих се на ТД като Счетоводител. Сметнах си брутна, нетна, осигуровки за сметка на работодател, за сметка на работник...
Осчетоводих ги... Днеска ще си преведа и работната заплата...
Обаче имам следният проблем. Не съм сигурен, колко платежни трябва да имам и какво точно да посоча като основания за преводите в тях.
В смисъл след като всички осигуровки се внасят по БУЛСТАТ на фирмата - как трябва да разгранича платежните: - За работник, За работодател, и по Видове данъци и фондове?
Ще Ви бъда много благодарен, ако някой все пак отговори на елементарният ми въпрос.
Поздрави