Здравейте!
За първи път имам клиент, регистриран по чл.97а - предоставя услуги на клиенти от ЕС.
Четох доста по въпроса, но ме е страх да не сбъркам.
1. Когато издава фактура за клиент от ЕС с валиден VAT номер, не начислява ДДС. Какво посочва като основание?
2. Когато издава фактура към български клиент не начиславя ДДС, основание чл.113
3. в дневника на продажбите включва само фактурите, издадени на данъчнозадължени лица в ЕС, не и тези в България
4. Не попълва дневник за покупките
5. Подава VIES декларация.
6. VIES подава само в месеците, когато издава фактура към клиент от ЕС, в останалите не подава
7. СД по ДДС подава всеки месец? Или само когато има продажби към ЕС?
Придварително благодаря на притеклите се на помощ!