Здравейте,

При засечка на Годишния фискален отчет с месечните през годината има разлика в сторно оборота, надвнесено е ддс. Изкуствено са увеличени продажбите. Какво да се направи ?
Ами уж е анулирана в тяхната програма стои в червено и с 0, но номера стои. Другата фактура е издадена на ФЛ, но при клиент стои дадена фирма, която няма отношение към случилото се.
Здравейте,

Имам следния казус. При обработка на данните за подаване на ДДС , установих 2 липсващи номера по фактури издадени от нашия магазин. При връзка с продавачката тя ми обясни , че при едната фактура , когато е писано в последствие е анулирано и оставено. Следващия поради незнайни за нея причини е маркирано лак, но е продаден на ФЛ.

Ще може ли съдействие как да постъпя ?
здравейте, датата на фактурата е 18.12.2020 , а транспорта към фактурата е от 04.01.2021
Здравейте,

Имам фактура за доставка от Великобритания. Все още ли мога да приложа механизма на ВОД - ВОП ?
Здравейте,

Тъй като съм начинаещ счетоводител ще помоля за вашето съдействие по един казус. Клиент иска от нас да му издадем КИ по фактура, която е била платена по-рано в брой.

След като напишем кредитното какво следва ? Има ли някакви особености, притеснява ме въпроса с касовия бон.

Благодаря Ви на всички отзовали се !!
Да, това задължително ще го направим.
Здравейте, работя във фирма на постоянен трудов договор. С приятелка искаме да си отворим фирма, чрез която да продаваме онлайн. Като съдружник на какъв договор трябва да бъда, и този договор първи ли трябва да бъде ? На 8 ч. ли трябва да бъда осигурявана и каква отговорност ще нося - с цялото имущество или ограничена ?

Благодаря на отзовалите се.
Здравейте, на мен също ми се струва нелогично затова ми хрумна да търся тук отговори на въпросите си, защото от хората във въпросната фирма не мога да го получа.

Фирмата намали работното време като се работеше от понеделник до сряда, а четвъртък и петък платен отпуск. При което главния счетоводител, възрази това тяхно решение, не било добре 3 дни работим, 2 отпуска и да се намали работното време на 4ч дневно. Сега до 25 число ще подам и платя осигуровките за м. Март и затова съм силно притеснена дали този казус е логически издържан и дали няма след 1 м да получим предписание от НОИ...
Здравейте, сега видях, че не съм написала коректно датата. Работното време ще се счита за влезнало в сила от 13.03.
Здравейте,

Тъй като съм начинаещ счетоводител ще помоля за компетентно мнение по следния въпрос.
Предвид създалата се ситуация около Ковид-19 , фирмата, в която работя взе решение да се намали работното време на персонала от 8ч/дневно на 4ч, считано от 14.04. След като се свързах с фирмата, облужваща счетоводната програма , те ми препоръчаха варианта да направя сумирано работно време , т.е 6 часа, пред това да задам служителите още веднъж в кадрова информация и да подам 2 бр, Декларация 1. Дотук добре, но имам 2ма служители, които са ползвали болничен за м. март , които са подадени вече и съответно платени. В болничния лист съм задала , че лицата работят на 8ч както е по договор, в такъв случай какво се случва с тях ? Какво е редно да направя ?
Здравейте, фирмата, в която работа извършва внос, по който следва да платим ДДС и Мито. Допуснах грешка, превеждайки митото по параграф 220800 а не 222800. При следващата митническа декларация ще можем ли да си приспаднем сумата или трябва да си я възстановим по някакъв начин ?