Това как точно да се отрази се чудя?

Sub total.... Цялата стойност
Total.... Цялата стойност
Amount paid.... Плащането
Amount due.... Оставаща сума за плащане
В инвойса трябва да е посочена / видима цялата стойност на сделката
Трябвало е в 7 дневен срок от датата на събитието да направите регистрацията.
Явно нещо се е случило през декември  :hmmm:
Затова си подайте сега заявление за регистрация.
С акта за регистрация ще ви бъде определен периода на регистрация.
В момента нямам пред мен.
Мога да изпратя по късно.
Като цяло е стойност на инвоис.
Сума за плащане:

Да, питането е само за онлайн, за да плати по-ниската такса. На място и лично може да си го занесе. Ще се доверя на опита, явно първоначална регистрация става само с адвокат.


Може и с Ел. Подпис на собственика като физическо лице
Издавате фактура за цялата стойност.
На отделен ред в края на документа може да напишете сума за плащане или авансово плащане и съответно да го отразите.
Предлагам следната последователност:
1. Основи на счетоводството
2. Финансово счетоводство част 1
2. Финансово счетоводство част 2
3. Управленско счетоводство
4. Отчитане на външнотърговските сделки
5. Счетоводни стандарти
6. Данъчно и осигурително право
Всички други
Завеждате си материалите и стоките аналитично по видове, количество и Ед. Цена.
В условие 10 са изписани определен брой материали.
На база доставките правите и изписването.

От усл. 8 имате закупени 50 бр х 15 лв
От усл. 9 дарени 80 бр х 18 лв

За условие 10
Изписвате
50 бр х 15 лв
10 бр х 18 лв

Методът ви е първа входяща първа изходяща ,
Т.е. започва се изписването по хронология на доставките, от първата към последната.
Сега уча онлайн и исках тази задача като пример, защото не го разбрах.
Кое не разбрахте? Готов съм на момента да дам разяснения.
Във всеки учебник има решени обобщаващи задачи или задачи след всеки раздел. Толкова ли е трудно да видите от там?
Решавал съм на няколко човека, не е в това въпроса, но поне малко труд да се положи!
Вече е много трудно, човек да намери нещо в нормативната уредба. Всеки закон е изменен в друг закон ...  :blink:
СД по ДДС не са обвързани с това дали дружеството е осъществявало дейност или не.
След като има издадени фактури към него, то следва да бъдат отразени в годината и признати на разход.
Няма основание за осигуряване на управителя, ако дружеството не е осъществявало дейност.
За да не отварям нова тема, ще задам въпроса си за корекциите тук. Има върната стока от месеците Ноември и Декември 2021. Издадени са кредитни известия за сумите. Сега като подавам СД по OSS  за 1-во тримесечие посочвам ДДС то, което ми е в намаление. Но за тези дължави конкретно ДДС за внасяне е по-малко от коригиращото и в ДДС за внасяне не се намаля цялата му стойност. Значи ли това, че ще внасям повече ДДС, защото в Декл. не мога да коригирам цялата сума на ДДС което ми е за приспадане.
Не разбрах какво искате да направите.
В частта с месечно ДДС си попълвате сумата от тримесичието, в част 3 корекция си посочвате коригиращо то ДДС с отрицателен знак.
Подава се по държави корекцията.
Попълнено ли е приложение 1
Сумата се попълва автоматично с размера на облекчението, когато има удържан данък, който следва да бъде приспаднат
Може и в 709, със съответната аналитичност.
Но трябва да се има в предвид срока на възникването на данъка, да не се окаже, че ще отпишете нещо, което след няколко дни ще се появи като задължение в НАП.
Да, сега ми отговориха, че имат външен проблем с подписването . Единствено може да се входират документи на хартия.
Моят съвет е да закриете ЕТ и да си създадете ново дружество.
Започването на осигуряването, е свързано със стартиране на дейността, т.е. ако не осъществявате дейност не дължите осигуровки.