за здравни като безработен или самоосигуряващо се лице???
аз работя също със програмата на НАП,но Вие неправилно попълвате данните във декл.1 - във т.21 - МОД се записва 316.52 а не 560 лв.,попълних ви една декл.1,като Вие не уточнявате какъв ви е кода за дейността за да попълните т 12.2 и т.13
аз съм Ви попълнила примера за дейност търговия
МОД в т.21,зависи от това какво сте попълнили във т.12.2 и 1.13
след като попълните декл.1 и когато записвате фаила след протокол има справка и от там излизат сумите за осигуровки и те трябва да съвпаднат с декл.6
До Венитеди;
1.След като имате тр.д.на това лице,нямате ли изготвена ведомост за лицето,от изчисленията по ведомост изготвяте декл.1 и подавате на НАП,освен осиг.доход,трябва да попълните и данъка и чистата сума за получаване,МОД за 13 р.д. е 316.52 лв.
560.00 : 23 х 13
ако е работник или служител се попълва 1.1 - безсрочно,ако е самоосигуряващо се лице 1.2- не може и на двете да отбелязвате безсрочно, колегите преди мен също са констатирали тази грешка
Данъчен период
Чл. 87. (1) Данъчен период по смисъла на този закон е периодът от време, след изтичането на който регистрираното лице е длъжно да подаде справка-декларация с резултата за този данъчен период.
(2) Данъчният период е едномесечен за всички регистрирани лица и съвпада с календарния месец освен в случаите по глава осемнадесета.
(3) Първият данъчен период след датата на регистрацията обхваща времето от датата на регистрацията до последния ден, включително на календарния месец, през който е извършена регистрацията по този закон, освен в случаите по глава осемнадесета.
(4) Последният данъчен период обхваща времето от началото на данъчния период до датата на дерегистрацията включително.

как ще подадете предварително справката по ДДС за м.07.преди месеца да е изтекъл,и без да е изваден месечен отчет от касовия апарат,нали трябва да отразите целия оборот във дневник продажби и евентуално издадени фактури и в дневник покупки всички получени фактури-как ще определите какво ДДС да внесете???
Колеги прикачвам Ви справката за прието прил.9 за подаден болничен на
НОИ - Монтана,които днес подадох,и бе прието без проблем,само съм изтрила част от данните за фирмата,булстата,име и ЕГН - дано и Вие имате успех!!!
Болничните се подават от днес,аз преди обяд подадох на НОЙ-прил.9 за болничен и ми го прие без проблем
http://www.nssi.bg/eservicesbg/cashbenefits/esoftware
Публикувана е нова версия 4.0 от 18.07.2019 г. на самостоятелно работещия програмен продукт на НОИ за въвеждане, контрол и изпращане на данните от удостоверенията, съобразена с новите изисквания.
Днес на страницата на НАП във актуално е публикувано че от 02.07.2019г.- отпада задължението за водене на книга за дневни фин.отчети на фискалните устройства.
Копирах написаното и го прикачвам
има всичко,- касова книга, банка, книга приходи, книга разходи,инвентарна книга,материална книга - приятна работа!!!
Прикачвам ти фаил - дано ти свърши работа,аз го ползвам за малки фирми които са на патент
На някой фирми имат закупени от книжарницата,а на други ползвам регистър във ексел - прикачвам Ви файл
предоставени от НАП на ФЛ със КЕП,
грешно съм записала КЕП,вместо ПИК код
На страницата на НАП има списък на електронните услуги предоставени от НАП на ФЛ със КЕП.прикачвам файл,даже и на собственик на ЕООД не може да се подава декл.1 със ПИК,а само декл.,6 с код 13,
Съжалявам delphine,имам ПИК само за ЕТ и за ЗП,на ЕООД подавам със КЕП
Отворих на едно лице.което подава данни със ПИК-код и копирах списъка, какво се подава като ЮЛ и като ФЛ
на този етап само физическите лица,могат да ползват ПИК,също така ФЛ,регистрирани като ЕТ, ЗП, свободна професия и т.н.
Копирах Ви от страницата на НАП,какви справки се правят и какви документи могат да се подават с ПИК код
Отнася се за доходи и осигуровки за 2019г.,когато през 2020г.ще се подава справката и срока тогава ще бъде 20.02.,ако разгледате сегашната справка по чл.73 и прочетете указнията,няма къде да се отразят
Не може - ето такива писма са получили някои от НАП
УВАЖАЕМИ/А ГОСПОДИН / ГОСПОЖО,
Напомняме Ви, че при доставка или продажба на стока или услуга, която се заплаща с дебитна или кредитна карта, също се издава фискален бон. Законът задължава всяко регистрирано и нерегистрирано лице по ЗДДС да регистрира и отчита извършените от него доставки или продажби в търговски обект чрез издаване на касова бележка от фискално устройство (фискален бон) или чрез бележка от интегрирана автоматизирана система за управление на търговската дейност (системен бон), независимо от това дали е поискан друг данъчен документ. Получателят е длъжен да получи фискалния или системния бон и да ги съхранява до напускането на обекта. По силата на чл. 118, ал. 3 от ЗДДС фискалният и системният бон са хартиени документи, издадени от въведено в експлоатация фискално устройство от одобрен тип или от одобрена интегрирана автоматизирана система за управление на търговската дейност, регистриращи продажба или доставка на стока или услуга в търговски обект, по която се плаща в брой, с чек, с вау чер, с банкова кредитна или дебитна карта или с други заместващи парите платежни средства..
Очакваме от Вас да спазвате законовите разпоредби и да бъдете коректни при отчитането на оборота от извършените продажби и доставки.
ЗАМ. ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР НА НАП
АЛЕКСАНДЪР ГЕОРГИЕВ ГЕОРГИЕВ
ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА НАП
1000 гр. София, бул. ”Княз Александър Дондуков” № 52
(napt@nra.bg)     
дата:   11.07.2017 16:53




ВАЖНО! Ако вече сте подали годишна данъчна декларация за посочения период, но искате да направите корекции в нея, е необходимо да подадете нова данъчна декларация, в която се съдържат всички данни за периода, а не само тези, които променяте. Корекции в декларацията може да правите в срока за подаването ѝ и/или еднократно след този срок  до 30 септември на основание чл. 75, ал. 3 от ЗКПО.
Това пише в ГДД още в началото горе вдясно под данъчна година
Така, че спокоино можете да подадете нова декларация,като попълните всички данни отново и като я подадете,тя ще замести предишната,която сте подали