10,01, е срока независимо дали е внесен или все още дължим ДОД така ли? Защото понякога се случва да се забави внасянето на ДОД в бюджета от задълженото лице.
Имам едно питане - когато в м.12 2012 г. е изплатен наема за цялата година на веднъж - ДОД е удържан но не е платен. Подавам декл по чл 55 за период януари - декември 2012 г. но в какъв срок?
значи за които години е представило лицете УП 2 преди 97 г. само тях представям. Ок благодаря!

уф и още нещо ме интересува: значи лицето е работило от 11,1991 г. до 09.1998 г. според ТК. А УП2 е издадено за периода от 1997 до 1988 г. Трябва ли да изискам и да се издаде УП2 за периода 1991 до 1997 г.?
Благодаря, значи връщам документите да си ги оправят самите предприятия.
Когато при изготвянето на документи за пенсиониране се установи сгрешен стаж в дадено предприятие и няма изададено УП3 - този стаж описва ли се в УП1? Например в ТК е зачетен 2 г и 10 м . а според датите започване и дата напускане стажа е 1г. и 8 месеца.

И друго на което попаднах: в ТК е записано започване на 10.11.72 г , а в печата при напускане и в УП 3 е записано начална дата 10,12,72 г. В този случай зачитам това което е в печата и УП3 нали?
Издадено е само УП2. Трудов и осигурителен стаж са равни.
Имам следният проблем: възможно ли е на лице което е било на трудов договор във дадена фирма, но тр. стаж не е вписан в ТК, а му е издадено само УП2 да му откажат регистрация на борсата за получаване на ПОБ?
Да използвам темата да попитам: какъв вид договор да се сключи с работник, който да бъде назначен на работа в магазин в обект в друг град, като заплащането ще му бъде изчислявано единствено в % от оборота?
 :(
Ще постъпи по един от двата начина в завистимост от начина на отчитане на наема в бъдеще.
Касов бон не е нужен - справка чл.4 ал.6 от Наредба 18.

Аз имам следният казус:
ФЛ получава доход от наем и издава фактура, тъй като има рег. ЕТ което е с рег. по ДДС. Имота не е включен в акитвите на ЕТ-то а се отдава като ФЛ.
Въпросите са ми:
1. ЕТ-то спира дейност и продължава да подава нулеви ДДС декларации. ФЛ продължава да отдава имота на ЮЛ. Следва ли да включва фактурите в дневниците - /мисля че да?/
2. ЕТ-то спира дейност и подава искане за дерегистрация. Започва работа в друга фирма на трудов договор. Какво се случва тогава с отчитането и документирането на доходите от наем? Продължава ли да издава фактура за наема?  :icon_question: