Здравейте!
ЮЛНЦ - Спортен клуб не извършва търговска дейност, закупува материали за ремонт, подобряване и поддръжка на сгради и обзавеждането в тях. Същите се ползват от членовете на клуба за извършване на спортна дейност в тях - "тренировки и състезавания".
Самите сгради и помещения не са собственост на ЮЛНЦ и не са предоставени под наем от организацията която е собственик.
Как следва да изпиша закупените материали от ЮЛНЦ
1.Приход и плащане към доставчик;
Д-т 302/К-т 401
Д-т401/К-т гр.50
2.За изписване на материалите и отнасянето им по икономически елемент;
Д-т 601/К-т 302
Д-т 611 или 612/ к-т 601
За горните счетоводни операции, ЮЛНЦ предоставя само фактури - няма складови и искания за прихожда и разхода на материалите.
Въпросите са следните;
1.Правилно ли е това?
2. Само по себе си това стопанска дейност ли е?
3. Трябва ли да има други документи и според Вас, и какви са те?
Благодаря предварително за вашето мнение!