Наеми

25.07.2013, 21:13 2973 1

25.07.2013, 21:13
Публикации: 44 / 0
Здравейте отдавам магазин под наем та ЕТ,искам сега до 31.07.2013 да се венсе данъка и декларациите като плащането е на веднъж за цялага година ,интересуваме аз като наемодател каква декларация трябва да подам след като се внесе данъка ,трябва ли да издавам сметка на ЕТ че съм получила парите и ЕТ какво подава ?Благодаря .
#1 | 26.07.2013, 07:09
Публикации: 6403 / 1127
Ако сте физическо лице, наемодател, което отдава магазин под наем на юридическо лице, последното има задължение да удържи и внесе данъка за заплатения наем.
За сумата Ви издава сметка за изплатени суми и служебна бележка. Платецът е длъжен да внесе данъка до края на месеца, следващ тримесечието на изплащане на дохода и да декларира удържания данък в същия срок с декл. по чл. 55.
Вие имате единствено задължение да декларирате получения доход в годишната декларация по чл. 50 от ЗДДФЛ, към която прилагате издадената Ви служебна бележка.
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група