Мисля че питащия не се е изразил правилно. Искал е да каже,че чак след изтичането на целия месец декември ще надхвърли 100 000, но към 1 януари по новия закон не подлежи на регистрация с този оборот.
А вие как имате информация той колко часа седмично работи?
Изисквате ли такава от всеки новопостъпил на втори трудов договор при вас?
Извинявам се за вероятно тъпия въпрос, но...
при болиничен на ДУК има ли ги първите два дни за сметка на работодателя или всичко е за сметка на НОИ?
Може, даже е желателно. Може и от каса на части /ако имате касова наличност/, това са ваши пари обложени преди, не дължите нищо като данък.
А вие замислихте ли се защо ѝ се е наложило да го направи и дали вие нямате вина за това нещо?
Т.е. вместо да правите това упражнение, да си купи нова книжка и да мине хронологично по фирмите, в които е работил да му нанесат стажа, вместо пак да прави същото /да обикаля/ но И да ходи в инспекция по труда.
fool predpolagam - глупак
може би трябва да има 1 работен ден в септември?

Защо агресирате? Просто терминирайте и ако е нужно-алармирайте.
Ако терминирате фул ще трябва и да алармирате инспекцията.
Да,в нотариалният акт пише на като отделни точки апартамента /1/ и обзавеждане /2/. Завели сме го като недвижим имот на общата стойност, тъй като обзавеждането е неделимо. Покупката е била от ФЛ, имотът е над 5г.
върху цялата сума си начислявате ДДС без да разделяте на апартамент и отделно трайно прикрепено оборудване .

Да,апартамента е с отчетна стойност покупна цена+цена оборудване.
Обаче проблема е, че на апартамента не трябва да начисляваме ДДС /чл.45,ал.3 от ЗДДС/, но на оборудването статуса на облагане с ДДС ми остава спорен.
Здравейте,
преди няколко месеца фирмата ни купи от физическо лице обзаведено жилище /така се продаваше,тъй като собственика не желаеше да кърти и изнася обзавеждането - кухни,климатици, обзавеждане за баня и т.н./. Имотът струваше 120хил, обзавеждането 30хил. апартаментът е стар /над 5г/.
Сега ние ще го продаваме, не сме отчитали никакви разходи за него през периода на притежание.
Въпросът е ние сега като регистрирани по ЗДДС трябва ли да начислим ДДС на трайно прикрепеното в имота обзавеждане при продажбата?
Може да останат,не може да ги прихващате.
Интересно ако са бракувани с протокол за брак преди /да кажем/ 8 години, но съм пропуснал да го отразя в СД какво ли ще направят.
Счетовдителят обработва първични документи, не ги съставя  :smile1:
Само касиери не сме станали.  :hmmm:
"Не сум платила. Фактурата е за плащане в брой"

Как става това?
Оборотът не трябва ли да прехвърли 100 000лв?
Следва от нашия ЕС доставчик да получа фактура без ДДС, тъй като самото ДДС ще бъде платено на митница. Т.е. не съставям протокл по чл.117, тъй като това си е класически внос. Сделката е с условие на доставка EXW /във фабриката/.