"9622", 86, " Това така ли е ? на ред 86 е  94.91 - Дейност на религиозни организации и от тука и другите проблеми.
"9622", 86, " Това така ли е ?
В периода от 27 до 31 август 2026 г. в НАП ще се извършват дейности по технологично обновяване
Успех при събирането.
Ако сте пропуснали да декларирате данъка за възстановяване в месечната справка-декларация, можете да стартирате допълнителна процедура по реда на чл. 129 от ДОПК. Искането за прихващане и възстановяване се подава в ТД на НАП и трябва да бъде направено в срок до 5 години от 1 януари на годината, следваща годината на възникване на основанието за възстановяване. НАП се произнася в 30-дневен срок с Акт за прихващане или възстановяване.
При първоначално назначаване не се изисква в наредбата пише (3) Работодателят предоставя на работника или служителя преди постъпването му на работа копие от протокола с вписани данни по чл. 10, ал. 3 за началото на изпълнение на трудовия договор . Защо при промяна да се изисква подпис. На ДС обаче трябва .
Да ЕТЗ вер. 2.01- при мен е х 64 . Подадох и прекратяване, назначаване, че и заличаване ми се наложи.
"В случая няма промяна на заплата и си ползват цялата отпуска натрупана през годината. " А какво индексирате  тогава ? 
А на каква програма го правите. Нещо въпросът е неточен.
от Наредбата за структурата и организацията на работната заплата
Чл. 21. (1) ...
(2) (Нова - ДВ, бр. 83 от 2007 г., в сила от 01.07.2007 г.) Когато по силата на нормативен акт на Министерския съвет, колективен трудов договор или вътрешен акт на работодателя от определена дата са увеличени работните заплати, но работникът или служителят към тази дата или след нея е бил в платен отпуск, поради което увеличението не се е отразило в базата, от която се изчислява възнаграждението за платен отпуск по реда на чл. 177 от Кодекса на труда, към възнаграждението за отпуска се заплаща добавка, изчислена с процента на увеличение на новото и предишното брутно трудово възнаграждение, определени по трудовото правоотношение.
Изчисляване на добавката
Размерът на добавката се изчислява като възнаграждението за платения отпуск се умножи с процентното изменение на новото и предишното брутно трудово възнаграждение, определени по трудовото правоотношение.

Здравейте! При слючване на ГД между физически лица има ли възможност не възложителя , а изпълнителя да подава декл. по чл.  55  за данъка  /възложителя няма да го направи/. При наем между физически лица съм го правила и трябва , но за ГД не съм сигурна.
Здравейте! При слючване на ГД между физически лица има ли възможност не възложителя , а изпълнителя да подава декл. по чл.  55  за данъка  /възложителя няма да го направи/.
Благодаря, Делфинче. Точно за код 13 не съм правила.
Здравейте!  При подадена вече декларация 6 на сол с код 13 /за 2025г се отнася/  се налага да се промени в посока увеличени на осигуровките.Трябва да подам редовна само с промяната нали ?
НАП помощна справка.