Съобщението е официално от НАП
Има разлика в подателя когато е спам

За касата - ако ги има налични - защо да се внасят в сметката? Нали става въпрос за НЕНАЛИЧНИ такива в касата , а фигуриращи в баланса

Корекцията на Декларацията на ЕООД трябва в офис на НАП само да се подаде , доколкото разбирам

Не съм прочела правилно явно - раздел VII - в Декларацията на ЕООД трябва да се попълни , извинявам се

А Декларация  Декларацията по чл. 55, ал. 1 от ЗДДФЛ и чл. 201, ал. 1 от ЗКПО трябва ли да се подава

извинявам се за въпросите, но съм доста притеснена , сега нямам възможност да рзгледам всичко подробно,

Благодая за разбирането и отговорите




Много благодаря за бързия отговор!

Бързия прочит на статията ми дава отговора - коригираща декларация на ЕТ и се внасят 5% в/у сумата , която ще посоча в част VII , като се запази и някаква касова наличност

Трябва ли да се прави нов протокол от събранието на ЕООД,  и да се подава в Агемнцията по вписванията? Според мен не , затова е корекцията в Декларацията
Здравейте!

И аз имам такова писмо на ЕООД

На ЕТ нямам , защото там дейността е малка

Коригиращата декларация на ЕООД ли е за 2016г

Средствата са изразходвани през годините, но на практика фирмите са мои и нямам съдружници и разпределение на печалбата като дивиденти също не съм правила

Моля за коментарите Ви

Благодаря
Ох, .. сори, мисля, че схванах как работи калкулатора , зависи от маркирането на 'вид заплата'

 :hmmm:

28 год са за различни длъжности, не знам точно, може би е била и продавачка

Този калкулатор значи  е за 8-часво работен ден , разбрах
Но лицето излиза, че ще получава много малко,..
За да получава чисто 300лв, трябва да се завиши основната заплата  :hmmm:

Благодаря за изчерпателния отговор! :)

Писах на 2 или 4 часа, защото смятам, че това би повлияло на самите вноски или греша

При заплата 310лв, осигурителен праг 460, и стаж 28г  излиза общо разходи за работодателя 310лв
Греша ли някъде - 310 заплата, 310 разходи ,....

И общо вноски от служителя - 59.34лв - които трябва да се сторнират от заплатата му - и ние ги внасяме?
Остават 228,12 брутна сума за работника като заплата



извинявам се за елементарните въпроси ...  :blush:

:give_rose:


Здравейте! :)

Имам следния въпрос:
1. ако назначим продавачка (пенсионер) на сергия на трудов договор -
1.1 - на 2 часа или
1.2 - на 4 часа,
бихте ли ми казали - и за двата случая, колко ще е разхода ни за здравни и социални осигуровки?
Осигурителния праг разбрах, че е 450лв, а заплатата може да  е различна и се договаря.
Този договор се декларира и след това се подава месечна декл 1 и год.декл 6

2. Трябва да имаме договор със Служба трудова медицина,

3. както и месечен график за работата й
И този график - какво представлява и как може да се коригира?
Защото сергията е открита и когато напр. вали, няма да излиза 2-3 дни, а в други дни може да рабори по 5 часа, като не надвишава часовете за месеца. За единия 40 часа месечно, а когато е на 4 часа - 80 часа месечно или раб.дни по 4ч

4. след като е пенсионер (прослужено време, възраст) - нали не трябва нова трудова книжка

Не знам дали съм права в разсъжденията си, просто трябва предварително да преценим самите ние като една допълнителна сума дали ще можем да поемем този разход

Благодаря предварително!
Форумът е много полезен, открих теми , които прочетох с интерес! :)