благодаря много ми беше полезна тази инфрмация, но бихте ли ми обяснили повече за довнасянето на здравните осигуровки , ако се наложи и как става, над каква сума и така
много благодаря, плащат се само здравните осигуровки, но други не се плащат, имам предвид за това, че все пак се взима някакъв доход от него не може да се удържа за пенсия например ...
Здравейте, въпроса ми е - когато безработен отдава под наем свое жилище на физическо лице, което НЕ се самоосигурява, наемодателят трябва ли с дохода от наем да внася осигуровки, как, задължен ли е надемодателят да се регистрира, като едноличен търговец. Изобщо какви са правилата, когато някой е безработен, но отдава под наем собствен имот. Благодаря!
Предварително се извинявам, ако темата вече съществува - влезе ли в сила за 2018 година всички декларации, за доходи на фирми и граждани да се подават само онлайн или може и на място в офиси на НАП ...Благодаря!
Наемодател съм, давам под наем апартамент на частно лицe, отделно работя и ме осигуряват, през годината съм подавал 3 месечни декл. по образец 4001, въпросите са ми- за 4 тримесечие подава ли се декл 4001, сумата за 4 тримесечие на 2015 пак ли се внася с платежно ( като НЕ СЪМ заявявал да ми се одържа 4 тримесечие сума), мога ли да внеса сумата за 4 тримесечие на 2015, януари 2016, непременно ли трябва да е след подаване на декл. по чл. 50, Благодаря предварително!
Здравейте, наемодател съм на апартамент, осигурен съм от работата си, отделно наемателя също работи и се осигурява,  до окт. съм си подал декларациите по чл. 55, за четвъртото тримесечие пише да не подавам декл. и да не внасям авансовия данък, въпроса ми е за 4-то тримесечие, изобщо, подава ли се декл. по чл. 55 и кога се внася авансовия данък за 4-то тримесечие.
Предварително благодаря :)