Сумичката не е голяма и когато сме правили годишните разчети с контрагентите, не сме равнявали салдата. Пропуск от наша страна е, че не сме се чували по телефон междувременно. Сега иди обяснявай....
Използвам стара тема, за да повдигна отново въпроса за основанието за издаване на едно КИ. Наш клиент настоява, че не е получил фактури за абонаментна поддръжка за 2019г. и 2020г., които съответно към настоящия момент не са платени от него. Доказваме му чрез имейл, че факурите са изпратени в срок по ел.поща. Той настоява обаче да си издадем КИ към тези фактури и да му ги преиздадем с днешна дата, защото видиш ли нямал да ползва данъчен кредит и трябвало да  преобразува дан.резултат.

Как да го убедя, че нямам основание за издаване на КИ?