Здравейте,

Работя в UK на трудов договор. С компанията, за която работя се разбрахме от септември месец да се прибера в България и да продължа да извършвам същата дейност от вкъщи (за същото заплащане, само работното място се променя).

Все още нищо не сме подписали с компанията по какъв начин ще бъдат уредени тези взаимоотношения и затова търся съвет какъв ще е най-изгодният за мен вариант от гледна точка осигуровки и данъци, които ще плащам в България, за да мога да им го предложа преди да се прибера в България?

Благодаря!
Здравейте,

Как следва да се третират разходите, които се осигуряват на служители нощна смяна за храна, както и за превоз с такси (в часове, в които няма градски транспорт - 1ч през нощта)? Плащането на транспорта става чрез ваучери за такси с конкретна компания, която ни фактурира накрая на месеца, няма парично уреждане на отношенията между работодател и служител.

Имам ли право на данъчен кредит върху тях?

Поздрави!