И аз не намирам смисъл, но колега “настоява”, че ще ни бъдел много полезен. Та се питах дали не пропускам нещо …
Здравейте, имам един въпрос. Според вас, оправдано ли ще е да инвестираме в ТРЗ софтуер, при следните условия:

- служители 40-80 (не поставям точна бройка, тъй като ще се увеличават);

- работим с външна счетоводна фирма - т.е. ние НЕ подаваме директно болнични, уведомления и декларации към НАП;

- не изготвяме фишове и заплати - извършва се от външна счетоводна фирма;

- трудовите договори  ги изготвяме на два езика (включително анекси, заповеди за прекратяване на ТД и др.)

- не работим със СИРВ;

- отпуск за момента си го следим вътрешно, чрез екселски файл. Външните счетоводители изготвят справки за оставащ отпуск.

Единственото, за което се сещам е да се следи досието на служителя и той да има достъп за подаване на отпуск… Или да следи “йерархичната” организация във фирмата.

Моля за съвет дали си заслужава да се инвестира, ако да - в кой софтуер и с какви модули? 

Благодаря предварително.