Миналата година бях пропуснала една такава декларация за авансови вноски - подадох  я със закъснение, по електронен път и нямаше никакви негативни последици.
Това се отнася уж за утре, не за днес. И днес от обяд спряха  достъпа , без  да сложат  едно изречение  на сайта  какво се случва.
А мен просто ме е страх от тези програмисти на НАП. Съвсем скоро ми изчезнаха 4/5 от услугите , до които имах достъп  за конкретен клиент. На молбата ми да видят къде са бъговете, ми отговориха , че аз съм  пуснала такова заявление - за достъп до 1-2 услуги. И нищо не могат да направят. Нищо , че през този профил години съм  ползвала всички услуги.
Сега възсановиха достъпа до ел.  услугите, но опитах да пусна декларация и не се получи.
Колеги, само при мен  ли има проблем , та никой не се жали ?
Някаква информация какво се случва в НАП  има ли ?
само едно уточнение за основанието във фактурата
чл. 114  (3) (Изм. - ДВ, бр. 94 от 2010 г., в сила от 01.01.2011 г.) Когато регистрирано лице - посредник в тристранна операция, документира извършена доставка на стоки до придобиващия в тристранната операция, като основание за неначисляване на данък във фактурата се посочва "чл. 141 2006/112/ ЕО".