Благодаря ви!
Основна дейност е, но не може да е в Приложение 4.2, защото то е за оповестяване от кого се финансира проекта и максималната сума, която може да се пише там е около 300 лева, а толкова са разходите са печат само за 1 седмица (т.е. за вестник от 16 таблоидни страници, 1000 броя). 
Здравейте!
Съпругата ми беше съкратена в първия ден от болничните за бременност и раждане. Тя беше на срочен договор (до завършване на поръчка). Всъщност поръчката още не беше завършена, но причината да я съкратят, беше че е бременна. Тя е осигурена за последните 2 години от бившия й работодател, но  "компетентните" служители в РУСО-Бургас я посъветваха да започне да се самоосигурява като свободна професия, за да не загуби осигурителните си права. След като й свършиха болничните, съпругата ми си подаде документите за майчинство и вместо обезщетение за отглеждане на дете до 410 дни, получи акт за начет за около 1600 лв. Нямала право на болнични, защото не трябвало да се осигурява като застрахователен агент. Но в декларацията, която е подала в НАП, пише, че се самоосигурява като СП (свободна професия) и от ревизионния акт всъщност разбрахме, че е застрахователен агент. Обжалвахме и спечелихме делото в Административен съд-Бургас. Сега те обжалват... И така от няколко месеца живеем в стрес. Каква дейност може да развива жена, която има вече направление за родилното? Жена, която имаше усложнения по време на бременността... Направих й тогава сайт, за да отчете дейност. Идеята беше там, като бивш застрахователен агент и бивш журналист от в. "Бургаска жена" да публикува свои статии и да дава съвети за това как читателите да се застраховат при най-добри за тях условия. Съпругата ми има издаден БУЛСТАТ още през 2000 г. като свободна професия. Тогава е била застр. агент към ДЗИ. Може би е трябвало да си смени дейността в Агенцията по вписванията, но тя беше принудена да се самоосигурява със задна дата за три дни и просто нямаше как да се реализира това. Като прикачени файлове ще пусна ревизионния акт, решението на съда, жалбата на РУСО и нашето възражение. Ще съм благодарен на всеки, който може да ни даде някакъв съвет.
Здравейте!
Пиша един проект за медийна група, който може да бъде финансиран по Програма за развитие на човешките ресурси. С колегите имаме желание да издаваме вестник (седмичник), но разходите за печат не виждам къде в бюджета може да се впишат. Би трябвало да са от раздел външни услуги. Мислих си да ги впиша в Приложение А 4.3, но то е Разходи за вода, електричество, отопление, поддръжка на помещения, необходими за изпълнение на дейността по проекта. Другият вариант е в т.6. Други преки разходи, пряко свързани с изпълнението на допустимите дейности по проекта, но там единствената възможност - 6.2 - Разходи за разрешителни, лицензии и др. такси, свързани със стартиране дейността на предприятието (Приложение А 6.2). Допустими ли са според вас разходите за печат, ако издаваме вестник и в кое от двете приложения трябва да ги посоча? Нямам право да променям редовете в таблицата. Лошото е, че в Бургас не знам с кой да се консултирам.