С ел. подпис от портала на НАП за ел.услуги като отворя задължено лице , влизам на всички справки които се визуализират, с изключение на:
1. СД по ДДС - при бутон ПОПЪЛВАНЕ  не се визуализира самата форма
2. д1 д3 и д6 - при ПОПЪЛВАНЕ нищо не излиза на екрана
3.  Уведомление по чл 62 и 123 от КТ - СЪЩО НИЩО

Иначе виждам справка за задълженията към дата, действащите трудови договори, Годишната декл по ЗКПО за 2012 - тоест специално имам проблем с достъпа до тези 3 неща.

Затова мисля че нещо не съм попълнила правилно Заявление и Уведомление
Да инсталиран е , и този който изискват от НАП/ базови сертификати и така нататък/ и всичко което трябва от Infonotari - той самият подпис работи, защото аз влизам в сайта , аз немога конкретно да формирам ДДС декларацията и д1 и 6, както и уведомления по чл 62 и 123 от КТ, а иначе виждам предходните данни
Точно в това е проблема, като дам Попълване не излиза самата таблица, в която да посоча от къде ще взема данните и после да я формира. Аз съм го правила , но преди време с друг ел.подпис.

А сега въобще нищо не се получава
Да виждате че в уведомлението всички отметки са за пълен достъп.

Като вляза в ел.услуги на НАП, избирам фирмата  и натисна месечна справка декларация бутон Попълване - излиза празна страница ,  на Подадени данни виждам от предходните месеци.
Същото е и като дам Попълване на Д1 Д6 Д3 и Уведомленията по чл.62 и 123 от КТ

Marpan_64  ще ги прикача пак, аз просто ги копирах от страницата на НАП в  word без лични данни


 :wave: Здравейте, аз продължавам да не мога да се оправя с ел. подпис -  :'(
 Сега пък ми казаха че като титуляр на КЕП е физическо лице, тоест аз  - не мога да подавам месечна декларация по ДДС

Ще приложа заявлението и уведомлението/ на Word документ без лични  данни/, които съм подала + пълномощно от управителката на фирмата / и са подписани с моя КЕП / в НАП - потвърдени са на 12.07.

Моля ви ако някой е наясно, погледнете ги , да не би да не съм попълнила правилно Заявлението и Уведомлението за упълномощаване, вижте какви отметки съм дала, НА КОЙ И ОТ ЧИЕ ИМЕ -  Благодаря  много
Обадих се в петък в НАП, имам пълни права на достъп, но знам че и предишния счетоводител има все още,  така че не знам вече къде е проблема  :hmmm: Не съм пробвала ел подпис от друг компютър,  сега ще опитам.

А на този казаха че имам всички настройки
За първи път ще ползвам този КЕП, аз го взех миналият месец. Не съм подавала за друга фирма.

Там е работата че не излиза нищо, но днес разбрах, че и Д1 и 6 не мога да формирам и уведомление по чл  62 КТ също, само виждам какво се е случвало предния месец  другия ел.подпис на предишния счетоводител.
Аз предоставих в НАП лично всичко необходимо - уведомление, заявление и пълномощно, те потвърдиха чакащото заявление. Влизам с моя подпис и не мога да подам СД по ДДС, не ми допуска попълване.

Чудя се дали това ,че предишният счетоводител все още има права с негов КЕП ми пречи аз да подам /  тоест в момента 2 лица имат права за подписване на една фирма/
 :hi: Имам един казус и не мога да го реша, някой ако има отговор моля да сподели

Имам КЕП на физ.лице на Инфонотари.Подадох успешно заявление и уведомление през страницата на НАП, потвърдено е за пълен достъп.Влизам с КЕП и виждам всичко, освен подаване на СД - не мога да я формирам, нищо не излиза.

Въпроса ми е дали първо не трябва да се оттегли в НАП пълномощното на предишното лице, което е подавало с КЕП, за да мога да работя аз, защото сега реално има 2 упълномощени физ лица от една фирма?
Да точно така, отново благодаря Елна
Договорът е сключен на 25.06, суматапосочена  в него е 500 лв за три месеца, срока за плащане е 05 число на месеца като се предплаща за следващите три месеца.
Благодаря Елена

Наемът е общо 500 лв за 07,08 и 09 месец/ по 166,67 на месец/, не е ли дължимият данък 45 лева върху 500 ?
След катонаемът е за 3-то тримесечие и ще се плаща в м 07, тогава ли пак дасе внесе по сметката на НАП данъка - до 31.07 ? Това не ви разбрах
За декларацията разбрах, ще я подадеме също ще издадем СИС
 :hi: Здравейте, за първи път ми се налага да подавам тази декл чл 55 , моля за съдействие който го е правил вече, за да не объркам нещо

ООД сключва договор за наем на офис с физ.лице. До 05.07.2013г е срокът за плащане за месеци 07 ,08 и 09, три месеца напред . Общата сума е 500 лв.

Въпросите ми са:
1.До 05.07 превеждаме наема за трите месеца, като от 500 се присппадат 10%НПР и върху 450 се удържа 45 лв данък. Каква сума трябва да се преведе  на наемодателя 500-45 лв удържания данък -чиста сума за получаване 455лв. и този данък веднага ли се внася по сметка на републикански бюджет/ имам в предвид до 31.07 или след като доходът от наем се отнася за 3-то тримесечие, до 31.10/
2.Сметка за изплатени суми и служ.бележка ще трябва да се издават при всяко плащане/ м 07, след това м 10/
3.Декларацията кога се подава - преди удържането и плащането на дънъка ли 

Много благодаря
Да така е, като запиша в кл.34 420 не дава грешки. Много благодаря за помощта, delphine :give_rose:
 Здравейте моля ви за малко помощ, попълвам Д1 за м 05 на Сол, започнало дейност от 15.04.2013. Дава ми Грешка при социалните осигуровки и позволява да се запише. Не мога да разбера какво пропускам. Ще приложа файла , ако някой може помогнете за да не се чудя
marpan_64 и на теб благодаря за изказаното мнение :give_rose: Аз пресметнах осигуровки върху 1400 лв - това са по 517 лв на месец.
 
А може ли ДУ да се сключи сега и едновременно да се осигурява и като СОЛ и като управител?

И сега се сещам още нещо, ако тя по време на бременността и се наложат болнични, като СОЛ обезщетението е за сметка на ДОО, а като управител по време на болничен пак ли ще са за сметка на ДОО? И след това при изчисляване на майчинство в калкулатора се залага полученото от НОИ за съответният месец нали/ например 80% о осиг доход за болничен / ?
aleks_ благодаря за съвета :give_rose:
Здравейте, моля за професионален съвет :hi:

Моя позната установи че е бременна. Предполага се че терминът и ще бъде около 10.01.2014г.От калкулаторът в сайта установих че доходът необходим за изчисляване на майчинството ще се взземе за периода  м. ноември 2011-м.октомри 2013г/24 месеца от датата на излизане в първият болничен 45 дни преди термин/. За времето от ноември 2011 до март 2013г. тя е безработна/ има внасяни само здр.осигуровки/. Сега през м.04 регистрираха фирма със съпругът й/ магазин ООД/, в който тя е управител и е подала декл. Окд 5 - от 15.04.2013 върху 420 лв за всички осиг. рискове.

1.Въпросът е възможно ли е да осигурява например и по ДУ във фирмата/ такъв няма към  момента / , освен като самоосигуряващо се лице от месец 06 до края на годината за да получи малко по-високо  майчинство ?
2.Как е най разумно да постъпи ? Сега може ли да се сключи ДУ при условие че фирмата е от м.04,и да се внесат осигуровките и като управител от 15.04 ?/ например върху 1000 МОД управител в магазин+ 420 като СОЛ или така не може/

Ще Ви бъда благодарна ако някой от Вас изкаже професионално мнение
Многто благодаря за отговора :give_rose: