Здравейте и аз да попитам за да съм сигурна. Фирмата изплаща сумата по граж. договор през август и септември 2012г. В справката за изплатени доходи по чл.73 записвам сумата по двата договора общо 1300лв не сумата за получаване нали така? И общо удържания данък по двата договора? Права ли съм?
Мерси много!
Здравейте, искам да попитам самоосигуряващо се лице, управител и съсобственик във фирма, който през 2012 год няма други доходи и е внасял само авансовите осигурителни вноски върху 420лв трябва ли да подава ГДД за 2012г.
Нямам подпис на физ.лице, следователно най-добре да се подаде направо в НАП от самото лице, нали така?
Много благодаря. Може ли само да попитам къде и как се попълва това уведомление за упълномощаване на физ.лице?
Здравейте, за първи път ще подавам Д6 за самоосигуряващо се лице и от това което четох не ми стана ясно как мога да я подам. Мога ли с ел.подпис на фирмата или трябва да се подаде с личен подпис, или на място в НАП?
Няма значение важното е че след като платим наема, до 31.07.2013 трябва да платим данъка и да подам декларацията.
 Първо подавате декларацията след това правите плащането, за да не стане грешка в НАП
Ами и аз така знам ама по-горе друго споделиха и аз пак за всеки случай питам. Мерси!
Ако съм разбрала правилно, Ще платим на 03.04.2013 или на 04.04.2013 дължимия наем с удържания данък. Подавам първо декларация по чл.55,ал.1 и след това данъка.Така ли?
Може ли някои да сподели мнение?
Здравейте, тези дни ще платим наем за автомобил на физ. лице. Наемът е от 2012 и за януари 2013. Въпросът ми е след като платим данъка, кога трябва да подам деларация по чл.55,ал.1 и тя само за наема за  м.01.2013 ли трябва да е?
А ще се изтрият ли всички справки или просто ще добавя тази която съм пропуснала. И вх. № ще се промени ли?
Здравейте, много се притесних и искам мнение от имащите опит.За първи път подавам сама ГФО и съм малко шашната.Та прие ми отчета,но има доста грешки, с доста предупреждения. Пропуснала съм да попълня справката Продажби, но въпреки това ми прие отчета. Сега искам да размера има ли голям проблем и мога ли по някакъв начин да добавя тази справка? Много благодаря предварително!
Мерси и аз го осчетоводих 621/4538, но исках да съм сигурна! :smile1:
Здравейте, моля за помощ относно осчетоводяването на лихви към НАП. Фирмата беше на възстановяване и през проверката излязоха малки лихви по осигуровки и ДДС. Прихванаха ги от сумата за възстановяване. Та как е най -  правилно да се осчетоводят.
Ами да, но когато влезох да прочета в нета в qwerty1 дават примерно осчетоводяване на командировки и там закриват 609 срещу дебитиране на 123 за да се получи финансов резултат от операцията. Та затова питам според вас правилно ли е или да си го правя с 61 гр.?
Здравейте, искам да питам според вас къде е по-правилно да се приключват разходите от комадировка / другите разходи? 123/609 или 614/609
Здравейте, искам малко помощ. Фирмата ни отдава  магазин под наем. Съответно фактурите за ток и вода са на наше име.Издаваме фактура за префактуриране на консумативите. Въпросът ми е как е най-правинло да се осчетоводи ф-рата за ток и ф-рата за префактурирането?