Здравейте,
моля за съвет по следния казус. Имаме СУПТО и са продадени услуги с касов бон. Тези услуги няма да могат да се извършат и трябва да възстановим сумите на нашите клиенти. Тези, които дойдат на място срещу представен касов бон и издадената бланка за услугата ще им върнем сумата и ще пуснем сторно касов бон. Имаме клиенти, на които не им е възможно да дойдат лично и да получат сумата си. Искаме да им върнем парите по банка (след като получим бланката+касовия бон). Въпросът ми е дали да издадем сторно касов бон, при положение че няма да връщаме сумата в брой.(осъзнавам, че не е коректно), но презумцията да издадем сторно касов бон е, първо да се отрази в самата програма за продажба връщането (иначе при проверка ще висят като валидни тези услуги), второ да се ползва касовия отчет като документ за правилното отразяване на дневниците по ДДС. Другия вариант е да се състави протокол, който да се осчетоводи и да се приключи със съответната банка.
П.П. От фирмата поддържаща касовите ни апарати твърдят, че касов бон може да се сторнира единствено със изплащане в брой и сторно касов бон и опция плащане по банка не стои. От други колеги чувам, че ако откажем изплащане по банка от КЗП може да ни глобят.
Ще съм благодарна ако ми помогнете.