Предоставяне на работно облекло на служител в неплатен отпуск

16.10.2014, 13:23 3535 1

16.10.2014, 13:23
Публикации: 2 / 0
Здравейте,
Имам следния казус. Служител е в неплатен отпуск от началото на месец октомври и ще бъде на работа в началото на февруари (4 мес. неплатен отпуск). През месец декември ще се предостави работно облекло за следващата календарна година, като служителите предоставят фактури за закупуването на такова. Въпросът ми е дали следва да приемем фактурата на служителя, полага ли му се работно облекло, дали да му го предоставим след като се върне от отпуск за остатъка от годината? Благодаря предварително за отговорите.
#1 | 16.10.2014, 19:10
Публикации: 4400 / 737
Заложете на сигурно - като се върне.
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група