Здравейте,
благодаря за отговорите, които сте ми дали. Искам само да уточня преди да издам официално уп-та:
1. За УП-3 включвам периода през който е при нас като има различни длъжности и ги посочвам на отделен ред с начална и крайна дата и съответно попълнен стаж в дни, месеци, години и часове.
Ако лицето има ползван болничен всички дни се счита за осигурен и се включват и в този случай осигурителния стаж е равен на трудовия, нали така? Няма неплатени, извънредни и т.н.
2. За УП-2 посочвам същото като в УП-3, но с включено брутно трудово възнаграждение и в забележка описвам периода на болничния изплатен за сметка на ДОО. Тук намерих една грешка и като може да ме насочите какво да напиша. В първия болничен, става въпрос за 2008 г., първият ден е платен от работодателя, но като изчисля брутното възнаграждение на работните дни за месеца виждам, че е платен 100%. За 2008 г. 90% ли се плащаше от работодателя и как да го посоча това в УП-то, както е по ведомост или да не. Мисля да го давам по ведомост, защото нали данните трябва да отговарят на тези от ведомостите, какво ще кажете? И за 2012 г. изчислявам брутното възнаграждение към датата на инвалидизиране.
Дано не съм била многословна, но за първи път ще правя УП-та и ми се иска да станат както трябва, за да не ги връщат.